czwartek, 28 listopada 2013

Ciasteczka z M&M's

Pyszne, kruche ciasteczka z kolorowymi drażetkami M&M's. Idealne dla dzieciaków, jak również dla tych dorosłych łasuchów :)







Składniki:

 - szklanka mąki
- 1/4 szklanki cukru
 - 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka cukru wanilinowego lub esencji waniliowej
- szczypta soli
- 70 g masła
- 1 jajko
- 120 g drażetek M&M's


Wszystkie suche składniki umieszczamy w misce, mieszamy. Dodajemy miękkie masło i jajko. Całość wyrabiamy na jednolite ciasto. Gdy ciasto jest gotowe, odrywamy kawałki tworząc kulki. (Ciasto można chwilę schłodzić). Kulki układamy na blaszce, wyłożonej papierem do pieczenia. Lekko je spłaszczamy i układamy drażetki. Pieczemy w rozgrzanym piekarniku do 180 stopni ok. 13-15 minut. 



Smacznego!

33 komentarze:

  1. Ale urocze ! Aż szkoda zjadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przesliczne ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wychodzi ciastek z tego przepisu?

    OdpowiedzUsuń
  4. To coś dla mnie, bo M&Msy strasznie lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam niedawno robiłam bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję, cieszę się, że ktoś docenia moja pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo apetyczne:) a czy wyjdą te ciasteczka jak zamienię mąkę na np.orkiszową lub owsianą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciężko mi powiedzieć, nigdy nie używałam innej mąki do tych ciasteczek

      Usuń
  8. świetne ciasteczka :) takie radosne

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze, gdy je widzę wywołują uśmiech na mojej twarzy - urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo...!!! Jakie słodkie ;D Urocze po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śłodkie!
    Na pewno świetnie by mi rozweseliły szare poranki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku! Ale urocze są te ciacha... chyba się skuszę i je upichcę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako dorosły łasuch nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglądaja takie kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądają i na pewno świetnie smakują :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne, zapisuję przepis. Planuję upiec takie ciasteczka na wigilię klasową. Może... mało świąteczne, ale świetnie się prezentują i zapewne tak smakują :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie: dałoby jakoś zastąpić jajko w tym przepisie? Jeśli tak, to czym najlepiej? Chciałam je zrobić chłopakowi, ale jest uczulony na jajko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam robić tych ciasteczek bez jajek, ale z tego co się orientuję większość ciastek można spokojnie zrobić pomijając jajka. Można dodać więcej masła lub dolać trochę mleka. Można również skorzystać z innego przepisu na ciastka bez jajek, a dodatkowo dodać drażetki :) Pozdrawiam!

      Usuń
  18. ciasteczka super, nie raz już robiłam i znikają w moim domu w mgnieniu oka :) mam pytanie, czy można przygotować to ciasto i zamrozić je, by ciasteczka przygotować na szybko w inny dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię i cieszę się, że smakują :) Ciasto możesz zamrozić. Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Bardzo fajny pomysł. Super blog. Obserwuję i zapraszam do mnie: http://kuchnia-lukasza.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłam te ciasteczka i wyszły pyszne ! ;) Dzisiaj robie następną porcje !

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanie. Czy mogę wyrobione ciasto rozwałkować i powykrajać róźne wzory np. choinki ? :) Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że można spróbować, lecz radziłabym najpierw dobrze schłodzić ciasto, ponieważ może się kruszyć i rwać. Poleciłabym jednak wykorzystać inny przepis np. ten na maślane ciasteczka http://xcookandlookx.blogspot.com/2014/01/ciasteczka-maslane-najlepsze.html.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania