niedziela, 17 listopada 2013

Pełnoziarniste tosty z awokado i jajkiem sadzonym

Dziś polecam pełnoziarniste tosty, z serkiem śmietankowym, awokado i jajkiem sadzonym. Bardzo proste, szybkie i zdrowe śniadanie. Jeśli nie próbowaliście takiego połączenia, serdecznie polecam.





 Składniki:

- 2 kromki chleba tostowego, pełnoziarnistego
- serek śmietankowy
- pół awokado
- 2 jajka
- ćwiartka cytryny
- sól

Dodatkowo:

- szklanka soku pomarańczowego Tymbark
Awokado obieramy, kroimy w paski, skrapiamy sokiem z cytryny. Chleb tostowy umieszczamy w tosterze lub opiekaczu. W międzyczasie smażymy jajka sadzone. Ciepłe tosty smarujemy serkiem śmietankowym, układamy awokado i na górę kładziemy sadzone jajka. Całość lekko solimy. 








Smacznego!

14 komentarzy:

  1. To wygląda tak pysznie, że nie musisz mnie zachęcać do spróbowania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie składników, nie jadłam takiego połączenia, muszę spróbować :) Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. no masz! własnie zastanawiałam się co by tutaj zjeść.. może mało śniadaniowa pora, ale i tak chleb już się tosuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo takiego połączenia jeszcze nie próbowałam ale brzmi bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna propozycja śniadaniowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, piękne to śniadanie! : )
    Taki pomysł na początek dnia bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo.. na wytrawnie jeszcze nie próbowałam, aczkolwiek nie wiem czemu.. Pysznie to wygląda, cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe śniadanie! Aż zachęca do zjedzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam za Ciebie kciuki:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje smaki:) lubię leniwe śniadania, ale nie zawsze mam na to czas:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem jak najbardziej "za" takim śniadaniem:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania