sobota, 19 października 2013

Pieczony pstrąg

Dawno na stole nie gościła u mnie żadna ryba. Postanowiłam więc nadrobić zaległości i upiec pstrąga. Jeśli nie macie zbyt dużo czasu na przygotowanie obiadu, pieczony pstrąg sprawdzi się idealnie.


Składniki:

- 2 wypatroszone pstrągi
- 6 plasterków cytryny
- garść koperku
- 2 łyżki masła
- sól
- pieprz

Pstrągi myjemy, osuszamy ręcznikiem papierowym. Następnie nacieramy całe solą i pieprzem. Do środka wkładamy masło i posiekany koperek oraz plasterki cytryn. Wkładamy do nagrzanego piekarnika do 180 stopni i pieczemy 20 minut. Podajemy z pieczonymi ziemniaczkami lub frytkami.

Smacznego!

14 komentarzy:

  1. Znakomita ryba!
    Zachciało mi się,,,Kusisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAMIAST CYTRYNY DODAJĘ JABŁKA TANIEJ I LEPSZE

      Usuń
    2. Kwestia gustu, ja osobiście nie przepadam za pieczonymi jabłkami ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam pstrągi: )
    Świetnie podana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tata byłby zadowolony :D Ja za rybami zbytnio nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podany jak w restauracji :)
    uwielbiam rybki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, mniam uwielbiam rybkę, na weekend zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rybka podana po mistrzowsku, moje smaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pstrąg to moja ulubiona ryba! Mogą z nim konkurować tylko jesiotr i węgorz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania