niedziela, 20 października 2013

KONKURS!

Miło mi zaprosić Was na pierwszy konkurs na moim blogu. Mam nadzieję, że nagrody Was zainteresują i będziecie chcieli wziąć udział. Zatem serdecznie zapraszam!

Nagroda:

- forma do ciastek bądź mini babeczek, dzięki której możecie stworzyć przepyszne małe cuda, dekorując je lukrem, polewą czekoladową czy kolorową posypką.
- 50 szt. papilotek do pralinek
- cukrowe dekorki serduszka








Zadanie konkursowe:

Przygotuj swój ulubiony deser. Może to być ciasto, babeczki, deser w szklance, czy zapiekany w piekarniku. Forma dowolna. Będę brała pod uwagę pomysłowość i kreatywność. Deser powinien być ciekawy i inspirujący.

Regulamin konkursu:

1. Konkurs trwa od 20.10.2013 do 30.10.2013 do godziny 23.59
2. Ogłoszenie wyników 3.11.2013
3. Wysyłka nagrody odbędzie się do 7 dni po ogłoszeniu wyników konkursu (tylko na terenie Polski).
4. Aby wziąć udział w konkursie należy polubić mój profil na facebooku Cook & Look
5.  Wysłać zadanie konkursowe tj. autorskie zdjęcie + przepis na maila: ania.wedzina@gmail.com (w tytule proszę wpisać: Konkurs - ulubiony deser)
6. Proszę również podać w mailu swoje imię i nazwisko, abym mogła zweryfikować polubienie na facebooku.
7. Zwycięzcę konkursu wybieram osobiście.
 8. Można dodać maksymalnie 3 przepisy.

Bardzo proszę przeczytać uważnie regulamin konkursu, przepisy bez zdjęć, same zdjęcia czy też brak podania swoich danych dyskwalifikuje udział w konkursie.

Powodzenia!






19 komentarzy:

  1. Ja sie chetnie zglosze:) Pierwszy pomysl juz mam...czy przepis moze sie pojawic rowniez na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Pytanie z innej beczki gdzie można kupić taką formę? proszę o odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłałam jeden przepis na maila :) Czy można jeszcze wysłać pozostałe dwa w ciągu tygodnia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! : )
    Z miłą chęcią biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgloszenie wyslane, fb polubione , trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny konkurs :) Oj ja mam taki jeden ulubiony deser, muszę tylko wymyślić, jak go fajnie podać :) Na pewno wyślę zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna nagroda, nie widziałam takiej małej słodyczy. Już myślę nad przepisem:) Polubiłam od razu, przepis potem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja spróbuję swoich szans ;) Bardzo fajne nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, super malutkie! Takie fajne, zjadłabym ich kilka na raz, chyba :D czuję tutaj ich aromat <3

    OdpowiedzUsuń
  10. przeprasza pomyliłam adres strony :D Tamten komentarz nie tutaj :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania