poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Wyniki konkursu

Na wstępie chciałabym wszystkim podziękować za liczny udział w konkursie! Przesłaliście mnóstwo pysznych pomysłów na dania, które mogłyby znaleźć się w menu polskiej, tradycyjnej restauracji. Od samego czytania robiłam się głodna. Wybór był bardzo trudny... gdybym mogła rozdałabym więcej nagród, niestety do podziału mam tylko dwie książki. Czas na wyniki...




Książkę "Stuletnia Gospoda" Katarzyny Majgier wygrywa:

- Anna Dawidowska 
za królika w czereśniowym sosie

oraz

- Katarzyna Wrońska
za gęś w czosnku i majeranku, nadzianą szarą renetą i żurawiną

 Serdecznie gratuluję!
 

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania