wtorek, 17 września 2013

Koktajl malinowy

Dziś prosty i szybki przepis na koktajl malinowy. Idealny na śniadanie i nie tylko :)



Składniki na 2 porcje:

- 350 g malin
- szklanka jogurtu greckiego
- pół banana (można pominąć)
- 2 łyżeczki cukru trzcinowego


Wszystkie składniki umieszczamy w rozdrabniaczu bądź w misce i miksujemy blenderem na gładką masę. Zamiast cukru trzcinowego możemy dodać łyżkę miodu. Koktajl podajemy schłodzony. Dla uzyskania lepszego smaku możemy również przetrzeć pestki przez sito.



Smacznego!

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje zdjęcia, są cudne: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcia, koktajl musi być pyszny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszny! Właśnie zrobiłam, tylko trochę zmodyfikowałam, bo nie miałam jogurtu greckiego. Więc dałam jogurt naturalny i mleko. I obeszło się bez cukru! Naturalnie słodki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile razy do Ciebie zajrzę, zawsze pięknie!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie proste koktajle, a ile smaku i radości!

    OdpowiedzUsuń
  6. taki koktajl to mój ulubiony koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe smaki, cudne kolory :) wypiję taki o każdej porze i w każdej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze naczynko! Koktajl cudny - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor i fantastyczne naczynko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poezja Smaku, kuchenny bałagan - dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w ogródku pełno malin, a u Ciebie tyle pyszności z malinami. Koktajl na śniadanie zrobiony, czas brać się za roladę bezową! Pozdrawiam T.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny koktajl! Trzeba korzystać z malin póki są jeszcze świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki piękny kolor, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mi ochota przyszła na taki koktajl, pyszny jest

    OdpowiedzUsuń
  15. kusisz tymi zdjęciami:) boski kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcie. przepis dla mnie, bo kupiliśmy właśnie nowy blenderek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia zachęcają do spróbowania tego uroczego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koktajl z pewnością pyszny, a prezentacja mistrzowska!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania