niedziela, 29 grudnia 2013

Owsianka z lodówki

Po świętach czas na zdrowe i wartościowe śniadanie. Idealne rozwiązanie dla osób, które rano nie mają zbyt dużo czasu. Owsiankę robimy wieczorem, wkładamy do lodówki i rano cieszymy się pysznym, zdrowym śniadaniem. Jeśli chcemy zabrać owsiankę ze sobą, najlepiej przygotować ją w słoiczku. Zakręcony słoiczek wkładamy do torebki i w drogę! :)



Składniki:
- płatki owsiane
- mleko
- jogurt naturalny
- ulubione owoce
- opcjonalnie: cukier, miód, kakao

1/3 wysokość słoiczka zapełniamy płatkami owsianymi, kolejną 1/3 słoika zalewamy mlekiem, dodajemy 2 łyżki jogurtu naturalnego. Jeśli ktoś lubi słodszą wersję, dodajemy odrobinę cukru lub miód. Całość mieszamy i wstawiamy do lodówki na całą noc. Rano dodajemy ulubione, pokrojone owoce i gotowe! Ja do swojej owsianki dodałam łyżkę kakao.



Smacznego!

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam owsianki z lodówki :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. takiego smaku mi narobiłaś, że właśnie wylądowała w lodówce na jutrzejsze śniadanie, tylko bez banana:D sałatkę do pracy zrobiłam wcześniej, a teraz i owsiankę na śniadanie choć przeważnie jadam kanapki:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ABrdzo apetycznie wygląda :) Takie śniadania to ja lubię i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda mega apetycznie! mnie ostatnio zachwyciła owsianka z przyprawą korzenną i również z dodatkiem kakao jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyprawa korzenną brzmi smakowicie :) Ja bardzo lubię z jabłkiem i cynamonem. Kombinacji jest mnóstwo :)

      Usuń
  5. takie owsianki najbardziej lubię zajadać latem :) ale czy wtedy czy teraz zawsze pyszne, zdrowe i pożywne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też tylko latem, teraz za zimno na nie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie każda pora na zdrową owsiankę jest dobra, nie tylko lato ;)

      Usuń
  7. Świetny pomysł! : )
    Wygląda fantastycznie to śniadanie! *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania