sobota, 23 lutego 2013

Truskawki z kremem mascarpone

Krem mascarpone uwielbiam! Także spodziewajcie się innych przepisów z kremem w roli głównej... Dziś prosty i rewelacyjny deser..




Składniki:

- 150 ml serka mascarpone
- 200 g śmietanki 30%
- 3 łyżeczki cukru pudru
- 300 g truskawek


Śmietankę ubijamy, dodajemy cukier puder, następnie serek mascarpone. Miksujemy, aż uzyskamy jednolitą masę.  Gotowy krem schładzamy w lodówce. Następnie przekładamy do kokilek i maczamy nasze truskawki. Krem można również umieścić w pucharkach i posypać owocami.


Smacznego! :)



16 komentarzy:

  1. Gdybym tylko pomyślała o tym kremie, zanim moje truskawki zniknęły... :) Spóźniłam się o kilka godzin :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawki w środku zimy, narobiłaś smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste, smaczne - najlepsze :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. u Ciebie widzę coraz lepiej... mmmmm, mimo późnej pory narobiłaś "smaka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem prostota bywa najsmaczniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. truskawki<3 obłędnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pychotka! Niestety zimowe truskawki tylko wyglądają ładnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat trafiły mi się bardzo słodkie i smaczne.. ale wiadomo, że polskie truskawki są najlepsze. Czekam na nie z utęsknieniem :)

      Usuń
  9. ale mi ślinka cieknie :) nie mogę doczekać się sezonu truskawkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serek mascarpone jest w moim prywatnym top 5 najbardziej znienawidzonych rzeczy do jedzenia, gdzieś obok orzechów:p
    Ale truskaweczki, why not? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Truskawki i mascarpone.. połączenie idealne

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba jeden z najprostszych deserów świata - i jednocześnie jeden z najlepszych! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pysznie i prosto :) uwielbiam ten kontrast białego kremu i czerwonych truskawek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania