wtorek, 19 lutego 2013

Sałatka z kurczakiem

Szybka i smaczna sałatka z kurczakiem...



Składniki na 2 porcje:

- 2 piersi z kurczaka
- pół sałaty lodowej
- papryka
- 2 jajka
- garść czarnych oliwek
- 2 łyżki oliwy

Sos czosnkowy:

- 4 łyżki śmietany
- 2 łyżki majonezu
- 1 ząbek czosnku
- szczypta soli i pieprzu
- kilka kropel soku z cytryny


Piersi z kurczaka kroimy w drobną kosteczkę, doprawiamy solą, pieprzem i rozmarynem. Smażymy na rozgrzanej oliwie. Jajka gotujemy na twardo. Umytą sałatę rozdrabniamy ręką. Drobno kroimy paprykę i oliwki. Jajka obieramy i również kroimy. Wszystkie składniki umieszczamy na sałacie i polewamy sosem czosnkowym.


Smacznego! :)

12 komentarzy:

  1. Fajna, smaczna i prosta sałatka, wczoraj robiłam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co "kurczakowe" - uwieeeelbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne masz te przepisy. Jak ktoś nie ma ochoty na jajko to czym można zastąpić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajko można zastąpić np. fetą albo innymi warzywami.. ogórek, pomidor, co kto lubi :)

      Usuń
    2. Ja pomyślałam jeszcze o grzankach. Nadadzą się?

      Usuń
  4. Baaardzo apetycznie wygląda, ja tylko pominęłabym oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie kolorowe, aż nabrałam chęci na zjedzenie jej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny przepis na dietetyczny i szybki posilek, uwielbiam takie sałatki na obiady, może się skuszę i wypróbuję go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszna sałatka! Robię bardzo podobną tylko bez oliwek bo ich nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka fajna, wiosenna sałatka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pyszności:) uwielbiam dania z kurczakiem a sałatki w jego asyście w szczególności:) świetny przepis:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania