czwartek, 17 kwietnia 2014

Makaronowa sałatka z tuńczykiem i jajkiem

Makaronowa sałatka z tuńczykiem i jajkiem w towarzystwie pomidorków koktajlowych, brokułów i oliwek. Podana z sosem czosnkowym i bazylią.




Składniki:

- 300 g makaronu świderki
- 1/2 brokuła
- 3 jajka ugotowane na twardo
- 10 pomidorków koktajlowych
- 1 puszka tuńczyka w kawałkach
- garść czarnych oliwek
- bazylia

Sos czosnkowy:

- 4 łyżki śmietany
- 2 łyżki majonezu
- ząbek czosnku
- kilka kropel soku z cytryny
- sól
- pieprz


Makaron gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Brokuła gotujemy 5 minut w osolonej wodzie. Wszystkie składniki na sałatkę kroimy, a składniki na sos mieszamy.. Na talerzu układamy makaron, pokrojone różyczki brokuła, tuńczyka w kawałkach, pomidorki, oliwki i jajka. Dekorujemy bazylią i polewamy sosem lub mieszamy wszystkie składniki w misce i podajemy na stół.








Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Pyszna, lekka, kolorowa i sycąca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pycha! ja właśnie jadłam sałatkę jajeczkową:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam przez przypadek, ale na pewno zostaje na dłużej. Super przepisy! Sałatkę zrobię na święta i babkę gotowaną również :) Pozdrawiam, Kama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam częściej! :)

      Usuń
  4. świetna na szybki i lekki obiadek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania