niedziela, 6 kwietnia 2014

Kotlety jajeczne z brokułami

Proste, szybkie i smaczne kotleciki jajeczne z brokułami. Fajna alternatywa dla zwykłych kotletów. Co ważne, dzieci również za nimi przepadają.



Składniki:
- 6 jajek
- 1 cebula
- 1/2 brokuła
- 1/2 szklanki startego żółtego sera
- sól
- pieprz
- bułka tarta


Pięć jajek gotujemy na twardo, brokuła gotujemy w osolonej wodzie ok. 5 minut. Cebulę kroimy w kostkę i smażymy na patelni. Wystudzone jajka kroimy drobno w kostkę. To samo robimy z brokułem. Mieszamy w misce jajka, brokuła, ser i cebulę doprawiamy solą i pieprzem. Dodajemy surowe jajko, mieszamy składniki i formujemy kotleciki. Obtaczamy je w bułce tartej i smażymy na patelni.




 

Smacznego!

 
Wielkanocne Smaki - edycja IV

14 komentarzy:

  1. Ile kotlecików wychodzi z takiej ilości składników? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak dla mnie nowość.
    Dodatek brokuły bardzo ciekawy.
    Muszę koniecznie następnym razem spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają niekonwencjonalnie, ale muszą być smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, uwielbiam takie kotleciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brokuly uwielbiam wszedzie :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama takie robiła, uwielbiałam je! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy kotletów jajecznych nie jadłam, ale wyglądają tak apetycznie, że pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brokułki to coś dla mnie! mogę ukraść przepis?:)

    zapraszam na nietypowe połączenie klusek śląskich z curry! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczyniłam i bardzo smaczne są. Dla smakoszy jajek i brokuła idealne. :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania