sobota, 20 lipca 2013

Różowe ciasto z malinami

Lekko podkolorowany biszkopt, kremówka z mascarpone i maliny. Tyle wystarczy, aby powstało to cudeńko :) Serdecznie zapraszam do wypróbowania przepisu! 




Składniki:

Biszkopt:
- 5 jajek
- 3/4 szklanki mąki
- 3/4 szklanki cukru
- 1/4 szklanki mąki ziemniaczanej
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 4 łyżki oleju rzepakowego
- odrobina czerwonego barwnika

Poncz:
- pół szklanki wody
- ćwiartka cytryny
- cukier

Masa:
- 500 g śmietanki kremówki 30%
- 3 łyżeczki cukru pudru
- 250 g mascarpone
- 2 opakowania malin

W misce ubijamy białka, cały czas ubijając dodajemy cukier, żółtka, olej rzepakowy i odrobinę czerwonego barwnika spożywczego. Następnie dodajemy przesianą i wymieszaną mąkę pszenną z mąką ziemniaczaną i proszkiem do pieczenia. Całość delikatnie mieszamy do połączenia składników. Blachę wykładamy papierem do pieczenia i wylewamy ciasto. Pieczemy w temp. 180 stopni ok. 35 minut do suchego patyczka. Aby zrobić poncz do szklanki z wodą dodajemy 2 łyżeczki cukru i wyciskamy sok z ćwiartki cytryny. Po wymieszaniu nasączamy biszkopt. W misce ubijamy schłodzoną kremówkę, pod koniec ubijania dodajemy cukier puder i mascarpone. Gotową masę wykładamy na biszkopt i układamy maliny.



 






Smacznego!

45 komentarzy:

  1. Genialne ,zdjecia zachwycające,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdjęcia:) niebo w gębie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo wygląda:D takie lekkie ciasta na lato są w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow... ciasto wygląda mega apetycznie, piękne jest! Robi wrażenie! Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Poproszę kawałek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobię obowiązkowo bo mnie tak urzekło <3

    OdpowiedzUsuń
  7. słodko wygląda :) nikt nie musiałby mnie namawiać do spróbowania tego ciasta, mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pycha! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda cudnie! Aż mi się słodkości zachciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najprostsze rzeczy są najpiękniejsze. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne i te kolory ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. już po samym opisie dostałam ślinotoku, a co dopiero jak zobaczyłam twoje genialne zdjęcia! :) Oh.. jak tylko urosną mi maliny robię go, rooobię!

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda jak zabawka :) przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. letnie, różowe, cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do głowy od razu przychodzi tylko jedno określenie: MOUTHWATERING!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak uroczo wygląda, ale na pewno jak pysznie smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda jak taka delikatna pianka ! :)
    http://magicznezyciemarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciasto jest przepiękne! ; )
    Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciacho musiało być pyszne... wygląda na takie lekkie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda obłędnie! Zjadłabym, idealne na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow... nie mogę sie napatrzeć, ciacho wygląda cudownie! Muszę zrobić.

    Pozdrawiam,
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda jak lekka biało-różowa chmurka. Cudowność :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda niezwykle delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne :) Takie lekkie i apetyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, jest prześliczne, takie delikatne musi być :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda na pyszne i delikatne jak chmurka :D Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękny i romantyczny biszkopcik! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak dawno u Ciebie nie byłam przez przeprowadzkę i ominęło mnie tyle pyszności! Jak tylko zamontują mi piekarnik w nowym mieszkaniu to zabieram się za to ciasto - wygląda przeuroczo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda tak ładnie, lekko i pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu. Jeśli wypróbowałaś/łeś mój przepis i chcesz się podzielić zdjęciem, wyślij je do mnie na maila, a umieszczę je w galerii czytelników na facebooku :)

Pozdrawiam,
Ania